De hele straat knapt er van op.




Wij hebben een krentenboompje in ons voortuintje.
Dat boompje is inmiddels uitgegroeid tot een flinke boom.

We hebben er veel plezier van, prachtige kleuren van oranje, rood en bruin in de herfst, fijne schaduw in huis op hete dagen in de zomer door het groene bladerdak en in het voorjaar natuurlijk de witte bloesem. 

Elk jaar neem ik me voor de bloesem op de foto te zetten en elk jaar ben ik te laat. 

Ook nu is het allermooiste en frisse er al wat van af, maar gisteren maakte ik deze foto, toen onze buurman zei dat hij zo genoot van 'de mooiste boom in de straat'.

Van binnen uit is het ook een fijn gezicht.
Echt lente!






Aan de voet van de boom staat nog iets gezelligs geels
en bij de voordeur kocht ik deze bloeiers, vooral vanwege de kleur.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten