Ted Talks over opruimen!


Gisteren sprak ik een echtpaar bij 
de lezing van Sonja Barend in de bieb in Zutphen
en vertelde ik enthousiast over TedX Apeldoorn 
waar ik afgelopen vrijdag bij was.


Deze mensen hadden nog nooit gehoord van Ted Talks,
wat ik algemeen bekend veronderstelde.
Vandaar dit blogje

Bij TedX worden dagen georganiseerd 
waar mensen worden uitgenodigd om 
in een lezing van maximaal 20 minuten te vertellen 
over wat hun beweegt en waar ze warm voor draaien. 

Het gebeurt over de hele wereld.
Alle Talks worden gefilmd en op You Tube gezet.
Iedereen kan / mag die kosteloos bekijken.
Zo wordt kennis en inspiratie gedeeld.

Vanmorgen zocht ik er een paar uit over opruimen.
Inspirerend om even voor te gaan zitten.
Ze kosten maximaal 20 minuten van je tijd
en leveren zoveel inspiratie en energie.
Veel plezier!

Rose Lounsbury

Kerry Thomas:

Rita Wilkins

Elizabeth Dulemba: 

PS Ze zijn alleen in het Engels, 
sommige worden uiteindelijk ondertiteld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten