Eerst alle half-af-projecten afmaken!





Jaaahhh breien.
Nu het zo koud en nat is geworden wilde ik weer lekker wat breien.
Het liefst rende ik nu naar de winkel voor een stel heerlijke knotten nieuwe wol.
Maarre... ik moet eerst van mijzelf dingen afmaken.
Zo lag er een half lappendekentje in een mandje in de hoek van de kamer.
Dus dat ben ik sinds dit weekend braaf aan het afbreien.
En als ik dan eenmaal bezig ben vind ik het eigenlijk ook wel lekker.
Het zijn restjes en het is altijd leuk om te kijken wat daar nog van te maken valt.

Maar ik heb mezelf beloofd dat ik zodra dit af is 
ik naar de winkel mag voor wol voor een vestje voor mijzelf.
Roze of zo, of lichtgrijs, of donkerpaars....



1 opmerking:

  1. Mooie term hiervoor vind ik Ufo's: UnFinished Objects. Ik heb práchtige wol voor een vest - met blauw én roze én paars én turquoise - maar moet eerst mijn andere twee truien afmaken, helaas.....

    BeantwoordenVerwijderen