Binnenkant is bijna 10 jaar!




Ik ontdekte laatst dat ik bijna een te vieren mijlpaal bereikt heb. Binnenkant bestaat op 1 januari 2017 TIEN jaar! Dat is toch echt een jubileum, of niet? In de winter rondbrief die op 21 december verschijnt, wil ik daar uitgebreid aandacht aan gaan besteden. Maar hoe? Iemand nog een idee?

Een gezellige terugkom koffieochtend met al mijn cursisten? Alhoewel, dat zijn er honderden...
Een leuke cursus voor gevorderden opzetten?
Een workshop aanbieden met mijn gouden tips om fijn te wonen?
Een opruim-lezing voor rommelkonten?
Of dat iemand mij interviewt? Misschien dominee Gremdaat, of Hanneke Groenteman?
Een leuke win-actie?  Of een voordeel kortingaanbieding?

Een cadeau-actie waarbij mensen dierbare vrienden of familie een koffertje met cheques voor een fijn-wonen-advies, of een Binnenkant workshop aan huis, of mijn online opruimcursus, of een opruim-hulp-actie-feestje van mij aanbieden, waaruit zij dan mogen kiezen die ze op hun beurt weer mogen doorgeven?

Of draaf ik nu weer door?
Wat zouden jullie, bloglezers, een leuke jubileum feest actie vinden?

ik hoor het graag, 
Jacquelien



1 opmerking:

  1. O, wat een moeilijke vraag! Ik vind vooral dat je zoiets moet vieren op de manier die JIJ fijn vindt! Dan vieren wij wel op jouw manier mee, want we genieten al jaren van je schrijfsels....

    BeantwoordenVerwijderen