Wie wil er een opruimcursus winnen?




Omdat ik weet hoe fijn het is om thuis in een opgeruimde sfeer meer te kunnen genieten en ontspannen, geef ik één Binnenkant thuisstudie: 'Opgeruimd wonen!' cadeau. 

Heeft u een vriendin, buurman, zus of collega die heel blij zou zijn met deze thuisstudie, stuur voor 21 april een mailtje naar info@burobinnenkant.nl en vertel daarin waarom u juist deze persoon deze opruimhulp dit voorjaar zo van harte gunt. 
Natuurlijk mag u ook uzelf als opruimkandidaat melden


De winnaar krijgt na Pasen bericht en kan gelijk aan de slag.

 


een paar reacties

Ik wil je graag een compliment geven. Je bouwt de lessen goed op. Afwisseling, verhaaltjes, opdrachten, nadenken, weergeven: alles komt aan bod. Ik heb in mijn leven al heel veel opleidingen, trainingen en cursussen gedaan en ik weet inmiddels wat werkt en wat niet. Ook geef ik zelf nu zo nu en dan workshops en trainingen en ik merk hoe belangrijk het is om verschillende werkvormen te gebruiken. Dat doe jij ook en dat zet mij op een fijne manier aan het werk. 
Dit is dus een win-win situatie 😊. Jij maakt leuke lessen en ik maak daardoor huiswerk dat jij graag leest.
Lieke

‘Het opruimen gaf mij een helder en deugddoend gevoel, ik voel mij verlicht en voel meer ademruimte rond mijn hart en in mijn hoofd.’
Kris (uit Vlaanderen)

Beste Jacquelien, even een kaart om je héél veel dank te zeggen voor:
  • je niet aflatende bemoediging
  • je positieve woorden
  • het perspectief dat je blijft zien
  • de hoop op een goede afloop die je plaatsvervangend blijft houden
  • de mogelijkheden die je me aan de hand doet
Het is zo fijn dat iemand meekijkt en meedenkt, zonder bemoeizuchtig te zijn. Vreemd dat ik het niet alleen kan en fijn dat jij er bent!
Mariëtte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten