Gratis tip voor Ikea!



Deze foto kwam ik tegen op Pinterest.  
En dit lijkt me nu superhandig!

Een opbergrek voor aan de binnenkant van bijvoorbeeld de deur van een trapkast, een meterkast of een kelderkast.
Je deur moet er wel geschikt voor zijn. Je moet wel iets van stevigheid hebben om het rek aan te schroeven. 

Natuurlijk kunnen er alleen maar ondiepe spullen in, flesjes, platte dozen of doosjes of kruidenpotjes, maar dat is juist ook fijn, want die verdwijnen soms makkelijk uit het zicht tussen grotere spullen op een plank. 

Door de beschermende latjes vallen de spulletjes er niet uit als je de deur openzwaait. En toch lekker overzichtelijk!

Als ik Ikea was, zou ik (dit is mijn gratis tip) direct zoiets in hun assortiment opnemen. 


Toen ik net even ging kijken of ze echt niet al zoiets hebben zag ik alleen dit rekje: kruidenrekje, berken: BEKVÄM

Maar dat is toch minder breed als een deur en het lijkt me veel te onhandig om allemaal kleine rekjes apart van elkaar dingen op te moeten hangen in plaats van dit rek uit een stuk. 
Het lijkt me een gat in de markt.

Door de Zweeds-achtige naam moest ik onwillekeurig ineens weer denken aan de oudejaars conference van Wim Kan die dan steeds zei: 'Weet je ook wie ook zeer BEKWAAM is?' Maar dit terzijde. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten