Wet Booties!


Vorige week maandag ging ik met een vriendin naar het filmhuis. We zagen de film: 'Love Sarah'. Best leuk, niet super bijzonder. Maar sowieso fijn om weer eens naar het kleine filmhuisje hier in Zutphen te gaan. En natuurlijk ook om weer eens samen met een vriendin uit te gaan.

Voor de film begon hadden we op de markt afgesproken voor een lekkere cappuccino. Daar kwam Karin op de proppen met een leuk cadeautje, dat ze pas in Siena in Italie - waar ze op vakantie was - was tegen gekomen en waarbij ze aan mij had gedacht. 


Alleen al het mooi ingepakte pakje vond ik zo leuk om te krijgen. 
Superleuk. 


En de inhoud vond ik ook heel geestig: Wet Booties!

Zo heb ik nu naast twee laarsjes als vaas, 
en een vaas als twee laarsjes,
ook twee laarsjes als een tandenborstelhouder. 


Trouwens niet ik persoonlijk, ik poets elektrisch, 
maar mijn Wim kan er zijn tandenborstel en scheermes in kwijt,
en ik kan het elke dag zien en er van genieten. 
Dankjewel Karin!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten