Vijf keer Sammie







Vijf keer met Sammie op de foto.

De eerste in Den Haag, 
toen ze een dag of tien was.

De tweede nog in ons oude huis, 
ik schat haar hier een maand of zeven.

De derde was op haar eerste verjaardag,
toen ik net wist dat ik borstkanker had,
met mijn dochter, haar moeder, die daar 
zes maanden zwanger is van Marijntje. 

De vierde is met Kerst, toen Sammie net thuis was 
na een hele nare en spannende ziekenhuis opname. 

En de laatste is van afgelopen woensdag, 
bij haar thuis, net wakker uit haar middagslaapje, 
toen ik haar een boterhammetje mocht geven.
Ze wordt eind augustus 2 jaar.

Ik heb haar twee maanden moeten missen.
Zo fijn dat we elkaar weer mogen zien.
Ze is de liefste.


1 opmerking:

  1. mag ik een klein beetje even heel erg gezond jaloers zijn. Ik gun het jullie zo die mooie momenten met je kleinkinderen

    BeantwoordenVerwijderen