Met mijn neus in de boter!


Woensdag was ik gastspreekster op een avond van 

Op hun website staat dit te lezen:

NEXT WIB, VOOR WIE?
VOOR INSPIRERENDE VROUWEN!

Deze netwerkclub is opgericht, speciaal voor die vrouwen die met reden hun Women in Business lidmaatschap hebben beëindigd. Dat kan zijn doordat het bedrijf verkocht is, dat men in loondienst is gegaan of om andere redenen waarom zij geen lid meer kunnen zijn van de netwerkclub Women in Business. Positieve en opbouwende vrouwen, rijk aan ervaring, die een inspiratiebron zijn voor anderen.
NEXT WIB biedt, voor deze groep vrouwen, een gloednieuw netwerk en een podium waar hun persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Van elkaar leren, elkaar inspireren, elkaar motiveren, en elkaar naar een ‘NEXT level’ brengen op persoonlijk vlak.
NEXT WIB vrouwen zijn er voor elkaar. Meer diepgang in de relatie en er voor elkaar zijn zorgt voor een omgeving waarin een ieder kan groeien. Waar thema’s aan bod komen hoe je zelfvertrouwen zichtbaar kunt maken en hoe je een betere versie van jezelf kunt presenteren.


En zo kwamen we bij elkaar in de theeschenkerij het ham in Vorden.

Het was een zachte zomeravond tussen de weilanden
we kregen een werkelijk heerlijk vijfgangen diner 
en tussen het voor- en hoofdgerecht 
mocht ik iets vertellen over opruimen.

Het thema dat ik had gekozen was:
Waar wil jij ruimte voor maken in je leven?

En natuurlijk ging het ook nog over gewoon opruimen...
Ik vond het een hele fijne groep vrouwen
en was ook blij dat ik ontspannen en 
'uit mijn hoofd' het woord kon voeren. 

 - Het gaat dus al wel een stuk beter met mij! -



Naderhand kreeg ik een enorm en beeldschoon boeket,
waar ik gewoon verlegen mee was. Zo mooi. 
Ik heb geprobeerd het goed op de foto te zetten, 
maar in werkelijkheid is het echt nog mooier 
dan ik het op de foto kan 'vangen'...
Kun je nagaan! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten