Woon 'therapie' van de huis 'dokter'



Laatst las ik op de site van een woonwinkel de term interieur 'therapie' en ik moest er om glimlachen. 

Inderdaad op een bepaalde manier ben ik meer een huis 'dokter' dan onze eigen huisarts.

Met alle plezier verzorg ik 'woon' therapie voor een fijne, ontspannen woonsfeer thuis. 


Wie last heeft van oplopende woonhuis-keuzestress kan bij mij terecht voor een 'fijn-wonen' consult.




Als 'woon' therapeut kan ik rust en ruimte voorschrijven bij een onevenwichtige indeling of onrustige looplijnen.

Tegen infectiegevaar door dichtslibbende kasten en hoge stapels zijn er opruim-remedies, al blijft voor een fiks probleemgebied als een overvolle zolder voorkomen altijd beter dan genezen. Maar opruimspieren kunnen getraind worden en zijn zo beter tegen rommelklussen opgewassen. 

Ik geef graag een receptje mee voor meer creativiteit, inspiratie en een 'lichter' leven. En ik leg visite's af waarin ik thuis advies geef voor rustgevende kleuren of een betere verlichting die zorgt voor een heldere blik en een gezellige sfeer.
  

Hoeveel gezonder voelen we ons als we thuis meer kunnen ontspannen, genieten en opladen doordat we een fijn huis hebben met alle woongeluk die we ons maar kunnen wensen? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten