Het Binnenkant koffertje op reis



Hoe is het eigenlijk met het Binnenkant koffertje?
En wat was dat ook al weer?

Binnenkant viert dit jaar haar tien-jarig bestaan!


Met als motto: ‘Gedeelde vreugde is dubbele vreugde!’ wil Binnenkant haar jubileum dit hele jaar door graag feestelijk vieren met het Binnenkant-doorgeef-cadeautjes-feestkoffertje. 

Binnenkant heeft een mooi, houten koffertje gevuld met tien cadeautjes. 
Eén geluksvogel krijgt dit doorgeef-cadeautjes-feest-koffertje van mij cadeau. 
Diegene mag één cadeautje kiezen en de resterende cadeautjes doorgeven. 
De volgende doet weer hetzelfde. Tot het koffertje leeg is. 
Maar… hóe leuk is het als de ontvanger zélf ook iets aan het koffertje toevoegt? 
Dan blijft het koffertje nog veel langer doorreizen en gezelligheid doorgeven…
En inmiddels is het koffertje via 
Anne, Anke, Josefien, Marlies, Ariane, Karin, Monique, Heidi aangekomen bij Petra.

Hallo Jacquelien,
Met excuses voor de vertraging 😢
Nu is het koffertje weer op weg. Hij is bij Petra Nossent. Ik heb haar gekozen omdat zij een grote inspiratiebron en steun in ontspannen en gezond bewegen is.
Ik heb een zelfgemaakte e-readerhoes toegevoegd. In mijn vrije tijd houd ik me graag bezig met het maken van place-mats, kussenhoezen, I-padcovers, plaids bij voorkeur van hergebruikte stoffen.
Het cadeau van mijn keuze is de presentatietraining geworden. Dank voor dit leuke initiatief! 🌞
Hartelijke groet, Heidi Roessink


De reis kan uitgebreid gevolgd worden via deze link:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten