Binnenkant jubileum win-actie!



1 januari 2017 viert Binnenkant haar tien jaar-jubileum!



De allermóóiste slinger-ophangen-momenten waren:

- Binnenkant inschrijven bij de KvK. Met de trein naar Apeldoorn. Toen dacht ik nog: 'Het lijkt nét écht!' 

- Het maken van mijn eerste website, wat nóóit gelukt was zonder mijn lieve echtgenoot. Het was zó fijn dat hij naast me stond. Het was een zware bevalling, ik bibberde toen hij on line ging, maar heb het tóch gedaan!
 
- Het maken van mijn rondbrieven Een waar feestje! 

- Het schrijven van de on-line thuisstudie: 'Opgeruimd wonen!' Dat was heel opwindend maar wat een klus. 

- Het dagelijks 'fijn wonen' bloggen. Alléén maar leuk!



Naast deze mijlpalen was er de gewone dagelijkse praktijk waar ik van genoten heb. Zoals het verzinnen en geven van de cursussen: 'Interieur ontwerpen', 'Thuis, ruimte maken!' en 'Vrolijk besparen!' Daar heb ik veel aan te danken; het werd de basis van Binnenkant.

Daaruit voortvloeiend alle ontwerpopdrachten, adviesgesprekken en opruimsessies. Mooie ontmoetingen met fijne opdrachtgevers die - meestal - blij waren met mijn hulp en ideeën.

En last but not least het heerlijke opwindende gevoel van creativiteit die gaat stromen als ik voor een opdracht sta en weer 'los' mag. 









Binnenkant heeft als motto: 'Gedeelde vreugde is dubbele vreugde!' en wil haar jubileum graag feestelijk vieren met het doorgeef-cadeautjes-feestkoffertje. 

Binnenkant heeft een mooi, houten koffertje gevuld met tien cadeautjes: 

een Binnenkant interieuradvies 
een Binnenkant opruimsessie 
de 'Opgeruimd leven' scheurkalender 
de thuisstudie:'Opgeruimd wonen!' 
een verloren-ruimte-check-up voor kleiner behuisden 
een gezellige vraag-maar-raak-inloop-ochtend 
een meerpersoons workshop (naar keuze) aan huis 
het digitale huishoudboekje
hét opruim-memoryspel 
en het opruimboek: 'Weg met de warboel'

Eén geluksvogel krijgt dit doorgeef-cadeautjes-feest-koffertje met inhoud van mij cadeau. 
Diegene mag één van de tien cadeautjes kiezen en de resterende cadeautjes doorgeven. 
De volgende doet dan weer hetzelfde. Tot het koffertje leeg is. 

Maar... hóe leuk zou het zijn als de ontvanger zélf ook iets aan het koffertje toevoegt.
Een workshop broodbakken of bloemschikken, gratis haren knippen of een gevulde picknickmand.
Dan blijft deze cadeautjes-koffer nog veel langer doorreizen en blijheid verspreiden...


Wie het koffertje héél graag zou winnen heeft tot 1 januari de tijd om een mailtje te sturen om mee te dingen. Schrijf ook aan wie u het cadeautjes-feest-koffertje zou willen doorgeven en vooral óók waarom u diegene dat zou gunnen. Van elke feestelijke overdracht doe ik verslag op dit blog. 
Ik verheug me er op!

PS Mocht iemand mij voor mijn jubileum een plezier willen doen... dat kan.
Wie zijn gegevens achterlaat in de rechterkolom van dit blog bij 'volgen per e-mail', via bloglovin
of als volger van mijn blog krijgt dagelijks een dosis vrolijke wooninspiratie in zijn of haar in-box.
Dat kost niets en ik word er héél blij van! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten