Binnenkant cadeau win actie!


Als mijn man Wim en ik onze trouwdag en een dag erna onze verjaardag - tegelijk - 
vieren is het altijd hoogzomer. Daarom horen cadeautjes voor mij écht bij de zomer. 

Deze zomer wil ik graag iemand blij maken met een Binnenkant advies. 
Een Binnenkant interieuradvies of hulp & advies bij opruimen en ordenen 
van - naar keuze - rommelige spullen, papieren of geldzaken. 

Stuur voor 30 juli, onze verjaardag, een mailtje en vertel daarin wie 
(en dat mag u ook zélf zijn) wel zo'n oppepper kan gebruiken en vooral waarom! 
De winnaar krijgt een mailtje, waarna we samen gaan bedenken 
hoe en wanneer we dit verrassingscadeautje gaan uitpakken!


PS Deze win-actie stond ook al in mijn zomer rondbrief.
Ik heb al verschillende mooie reacties en verhalen gekregen van mensen 
die dit voor hun vrienden, familie (of voor zichzelf, dat mag ook...) aanvroegen.  
Maar voor wie die rondbrief niet gelezen heeft is er nu nog de kans om ook 
nog mee te dingen naar deze prijs waarbij Binnenkant als cadeau aan huis komt.
U bent van harte welkom!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten