Opgelost! Dankzij Kobus!


Alle foto's op dit blog staan ineens links de pagina!
Hoe kan dat?

Wie het weet mag het zeggen!
Ik snap niet waarom dit gebeurt: 
Alle foto's die ik netjes over mijn pagina 
verdeel of centreer staan ineens allemaal links.
En ze staan ook onder elkaar in plaats van naast elkaar.
En ook bij al mijn berichten van alle jaren.
Wie weet hoe ik dat kan oplossen?

Dit schreef ik vanmorgen.
Ook op een forum van blogspot.

Ene Kobus heeft me de code gegeven om deze fout op te lossen.
En het is gelukt.
Heel hartelijk bedankt voor de tip!
Lang leve Kobus!!



8 opmerkingen:

  1. Ik zie ze wel gewoon staan. Groeten van Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat je dat even meldt. Nu kan ik verder zoeken naar de oplossing... wish me luck, Jacquelien

      Verwijderen
    2. Jeannet, kijk jij op een pc of een tablet? En wat voor een?

      Verwijderen
  2. Op mijn IPad staan ze gewoon rechts..
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij op de pc nu alle foto's rechts - maar ik vind het wel leuk voor de verandering? Mrs. H te B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je gemaild met de oplossing die ik heb gekregen via het forum van blogger.
      groet Jacquelien

      Verwijderen