10.000 dagen!




Vandaag is onze jongste dochter 10.000 dagen oud (of jong) dat kun je ook zeggen.
Van harte gefeliciteerd met je 10.000 ste 'verdagdag' !!!

We hebben niet veel aanleiding nodig voor een feestje.
'Laten we het leven vieren!'


Sorry, ik heb geen foto met 10.000 kaarsjes,
maar dit ziet er ook al wel feestelijk uit.

Maar hoe weet ik nou dat dat precies vandaag zo is?
Ik heb dat niet zelf uitgeplozen.
Op www.datumcalculator.nl kun je dat laten berekenen.
Op die site kunnen ze dat en houden rekening met schrikkeldagen en al.
Zie hieronder, het plaatje hoe dat dat er uit ziet: 


Die datumcalculator kost niets en het is misschien ook helemaal niet belangrijk, 
maar ik vind het leuk dat ik daar kan zie dat ik op een donderdag geboren ben.
Samen (en dat blijf ik bijzonder vinden) met mijn man Wim
die op precies dezelfde donderdag geboren is.

Ook kun je berekenen hoeveel dagen je getrouwd bent 
of hoe veel dagen je nog moet werken tot je met pensioen gaat.

Onze oudste dochter kwam er vorig jaar mee toen zij zelf 10.000 dagen was.
Uit nieuwsgierigheid vroeg ik haar toen uit te zoeken op welke dag 
haar vader en ik dan 10.000 dagen waren geworden.

Hieronder is dat te zien:
Op 15 december 1986 waren mijn man en ik allebei 10.000 dagen.

En wat wel heel leuk is is dat onze oudste dochter geboren is op 15 september 1987. 
En dat is precies op de dag af negen maanden erna. 
Is dat een sterk verhaal of niet?




1 opmerking:

  1. Wat een leuke site erg leuk om bij mijn favoriete te zetten. Bedankt voor de tip.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen