Op maandag post ik meestal
een blij en vrolijk makend bericht,
zoals een goed idee voor een meer
groene, duurzame en sociale wereld.
Om elkaar te helpen, te ondersteunen
en de broodnodige moed in te spreken.
En soms post ik ook gewoon iets moois
of grappigs wat mezelf een fijn gevoel geeft.
Om de week een beetje goed te beginnen.
Dat is nog eens woongeluk!
Moeder en zoon dansen in de keuken.
Moeder en zoon dansen in de keuken.
Hier word ik zooo vrolijk van!
Even kijken?


Geen opmerkingen:
Een reactie posten