Een een-minuut-regenboog!



Het is hier nog 24 graden in de kamer, best warm.
Dus hebben we lekker de ramen open voor frisse lucht.

Net belde een vriendin. Ik nam op. 
Ik keek op en zag deze regenboog.
Gewoon uit ons raam.

Ik vroeg of ik mijn vriendin terug kon bellen
en maakte direct deze foto.

Een halve minuut later
had ik mijn vriendin weer aan de lijn.
En was de regenboog al weer verdwenen.
Echt een lucky shot!

PS Ik blijf het leuk vinden om vanaf onze luie stoel 
de trein naar Zwolle of Arnhem te zien staan...

PSPS
Baas boven baas!
Net zag ik op Facebook dezelfde regenboog
- die hier zelfs dubbel te zien is - 
gefotografeerd door Francis de Beus
op het mooiste plekje van Zutphen.


Ik heb toestemming om hem hier te plaatsen.
Dankjewel Francis, heel mooi!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten