De doorgeef-cadeautjes-koffer-reis!


Vanwege het tienjarig bestaan van Binnenkant,
volgen we de doorgeef-cadeautjes-koffer-reis:


Van Jacquelien naar Anne,
van Anne naar Anke, 
en van Anke naar Josefien!



verslag van Josefien

Hoi Jacquelien,

Op 3 februari heb ik jouw verjaarskoffertje doorgegeven aan mijn goede vriendin Marlies Claasen, nadat ik er voor mezelf de handgemaakte enveloppen had uitgehaald.
Enig! Wat een creativiteit!

Naar mijn idee kan Marlies veel baat hebben bij jouw koffertje en opruim aanbod: Ze woont klein en wil wel graag opruimen, maar dat lukt niet altijd even goed. Samen hebben we laatst een start gemaakt op haar zolder. Ook zij vond het heerlijk dat er opeens zoveel ruimte bleek te zijn als je maar eens wat spullen naar de kringloop of het oud papier doet. Het is alleen nog lang niet af….

Zelf heb ik als ‘ nieuw cadeautje’ een verwarmende pan soep toegevoegd. 
Wie wil mag zij bij mij melden en kiezen uit een pan courgettesoep, tomatensoep of pompoensoep. 

Ik wens je heel veel plezier van je ‘verjaarjaar’ en heel veel succes met je praktijk,

Hartelijke groet,
Josefien van Kalmthout

- de complete reis is hier te volgen -



1 opmerking: