Toen je alleen nog maar kon bellen met een telefoon...

 
Vorige week heb ik dan eindelijk een Smart Phone gekocht.
Ik kan er foto's mee maken en er mee Whats app'en
Maar dat moest ik natuurlijk wel 'even' leren....
 
Ik ben al naar de winkel terug geweest om te vragen
of ze mijn 500+ facebookcontacten uit mijn telefoonlijst konden halen!
 'Als u vragen heeft komt maar gerust terug mevrouw' zei de aardige jongeman daar.
  
Wat een lol hebben onze dochters als merken hoe ik er mee loop te stuntelen...
 Het toppunt was toen mijn man mij belde en ik mijn eigen supertelefoon niet kon opnemen.
Ik zat maar op dat telefoontje te drukken, wist ik veel dat ik moest 'swipen'...
 
 
 
 
Hier boven zijn twee oude toestellen te zien nog met een draaischijf,
leuk om daar met een potlood heel 'eigenwijs' je nummer te draaien!
 
Hieronder de het telefoonboekje de bij de betreffende letter open klapte
een munttelefoon, de telefooncel en een hippe gekleurde telefoon.
 



Op mijn pinterest pagina vind u nog veel meer foto's 'uit de oude doos'
 
Heel leuk voor iedereen die niet meer piep is..
Kijk maar eens!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten