Nieuwe liefde!!


Ik heb een nieuwe liefde in mijn leven. 
Hij heet Captain Ross Poldark

Dit is hem, een onvervalste held, oorlogsveteraan,
met een charmant litteken op zijn wang.

Hij is een gentleman met Robin Hood aspiraties.
Een driftkikker en heethoofd, maar ook slim en gevoelig. 
Held als hij is wil hij overal, iedereen en alles redden. 

Hij rijdt op zijn paard langs de kust van Cornwall,
is de eigenaar van verschillende mijnen waarmee hij 
de gewone man aan een baan en een inkomen helpt.

Hij trouwt uit liefde ver beneden zijn stand
en is een romanticus van het zuiverste water.

Hij wordt meerdere keren voor het gerecht gedaagd 
en komt uiteindelijk zelfs voor Truro in het parlement.
Tel daarbij op onechte kinderen, ware vriendschap,
ontsnappingspogingen, intriges en een duel.
Smullen, smullen en nog eens smullen.

Met kleren, zonder kleren allemaal even leuk!!

Het mooie is dat iedereen via de NPO van hem kan genieten
Ik heb nog maar een laatste aflevering te gaan van seizoen 4.
Maar ik heb gelezen dat er een vijfde seizoen in de maak is.
Gelukkig!


PS Ik heb Wim gevraagd of hij ook niet eens paard kan leren rijden,
en als ik dan mijn haren rood verf....



1 opmerking: