De best gelezen blogberichten van 2017


Toegegeven, het idee voor dit blog zag ik bij een andere blogster.
Zij had uitgezocht welke blogberichten het beste gelezen waren.
Daar werd ik toen zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Dus heb ik vanmorgen de berichten met de hoogste 
bezoekersaantallen bij elkaar gezocht.

En ik was compleet verrast!
De woonportretten hebben aardig gescoord, 
een aantal leuke slimme woontips ook wel,
maar vooral de meer persoonlijke berichten scoren hoog.
Betekent dat dat ik me daar misschien maar op moet richten?
Ik weet het niet hoor, ik ben er altijd wat huiverig voor...
Ik laat mijn Top-16 hier nog eens zien en denk er nog eens over!



Dertig jaar papa en mama                                 Job en Jet  
                                      

                   Verdapperen                    Een nieuwe kast met oude lades

  
                  Update gewicht                                 Lappenmand                         


      Bruidsmeisjes               Sleutelhangersleutelrekje

                          Kijk zo woont Sietske             Kijk zo wonen Wim en Ellie              

                 Kijk zo wonen Arnold en Judith        Kijk zo woont Lucy                                
                                             


Geen opmerkingen:

Een reactie posten