Zomaar wat reviews



‘Ik ben nog altijd heel blij met je ontwerp, heel praktisch, verfrissend en afgestemd op de weinige vierkante meters; 
het blijft heel ruim en licht voelen.’
Ans 


‘Ik vroeg Jacquelien om mee te denken over de verandering van mijn slaapkamer. Na het recente overlijden van mijn man voelde de kamer ‘te vol en te leeg’ tegelijkertijd. Zelf kwam ik er niet uit. 
Jacquelien keek op een inlevende EN praktische manier mee. Daardoor heb ik nu een fijne leeshoek, een iets kleiner bed, hergebruikte ladekasten op een andere plek staan en een opnieuw geschilderde kledingkast. Alle kleuren zijn opgefrist.
De kamer is nu echt weer een plek waar ik kan ontspannen, licht en functioneel.’ 
Marlies


We wilden onze nieuwe woonkamer met open keuken ‘gezellig en ruim’ inrichten en gingen naar woninginrichtingszaken voor advies. We kwamen hier niet veel verder mee en onze portemonnee leek te klein. Ik ging op zoek naar een oplossing en vroeg me af of ‘een echte onafhankelijke binnenhuisarchitect’ een goede betaalbare oplossing kon zijn. Zo kwam ik op de mooie website van Jacquelien terecht.
Het was een geweldige ervaring om haar over de vloer te hebben. 
Ze luistert goed naar wat je wilt en komt met zeer inspirerende, creatieve, praktische adviezen. 
We zijn direct aan de slag gegaan met alle gemaakte plannen!
Yvonne en Jan


Ik doe dat niet vaak, mijn reviews delen.
Maar nu kon ik mijn schroom gewoon even opzij zetten....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten