Zo blij dat ik bijna moest huilen...

 
Om verwarring te voorkomen: dit blogberichtje heb ik al geschreven
op 11 november, dus voor de enkelbreuk!
 

Stel je voor:
Het is een druilerige dag, je hebt niet al te best geslapen.
Gisteren bij de kapper hebben ze iets nieuws geprobeerd.
De hele kapsalon is enthousiast, maar je ziet er in een klap maar liefst tien jaar ouder uit.
Je maakt een afspraak bij de tandarts want je voelt een pijntje... 
altijd een beetje eng...als dat maar goed gaat..

Dan gaat de deurbel. Er staat een postbode met een hele grote doos.
We verwachten niets maar het zal moeten kloppen: de naam van je man staat er op!
Je maakt de doos open en daarin zit een doos van Kitchen Aid,
met de mooiste keukenmachine die er is en die echt al maanden 
op nummer een - met stip - van je wensenlijstje staat.

De naam van het vrijwilligerswerk van je man staat erbij.
Je belt en vraagt of er iets mis is gegaan, verkeerd bezorgd??
En dan hoor je: Nee hoor, dat klopt precies! Het is een cadeau!
Als dank voor al het werk dat je man verzet heeft.
Je moest maar eens iets voor hem bakken...

Nou, dat gebeurde mij dus allemaal vanmorgen.
Ik heb haar - onze nieuwe Kitchen Aid - op haar plek gezet.
Je ziet gelijk dat ze zich meteen thuis voelt in onze keuken!
Ik was zo bij dat ik bijna moest huilen.
Wat een cadeau en wat lief!
An en Karel, heel hartelijk bedankt!
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. geweldig cadeau,
    lees de blog van Caroline en bak de heerlijkste taarten en cakes !!!!!

    Jammer dat ik niet bij je in de buurt woon, dan kwam ik voor je bakken nu je met je gebroken enkel zit, veel sterkte en beterschap!!

    groet
    Marrian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief aangeboden, dankjewel! Als ik straks weer beter ben ga ikmhelemaal los!

    BeantwoordenVerwijderen