Jaloersmakend...

 
 
Dit is niet mijn kledingkast.
- dat is wel jammer - 
De kledingkast of liever gezegd kledingkamer is namelijk behoorlijk jaloersmakend.
 
Niet dat ik die naaldhakken hoef, die passen al helemaal niet bij mij.
Maar wel het licht en de ruimte om alles wat hangt zo heerlijk ruim weg te hangen,
(en ook nog netjes op kleur..)
 
Zo'n hoge plank om tassen en dozen weg te zetten vind ik heel handig en mooi en
natuurlijk ook die diepe ladekasten voor shirts, truitjes, nachtgoed, ondergoed en sokken,
met zo'n mooi afgewerkte bovenkant om spulletjes bovenop op te vouwen of uit te zoeken...
 
En dan ook nog een raam!!! 
plus een heerlijk zacht kleed op de vloer om met je blote voetjes op te staan....
 
Ik geloof dat ik maar snel eens een mooie kledingkamer voor mijzelf ga inrichten.
 
- hoef ik alleen nog maar even te bedenken waar -
 
 

1 opmerking:

  1. Oh ik herken die prachtige inloopkast direct: van Nina Holst van Stylizimo. Echt haar hele huis is prachtig en staat nu te koop. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen