Mijlpaal!

Toen ik op 1 januari 2013 begon met deze blog
deed ik dat vooral om een heel persoonlijk eigen archief op te bouwen
van de dingen op 'fijn wonen gebied' die ik graag wilde 'onthouden en vastleggen'.

Gaandeweg heb ik er heel veel plezier in gekregen
en zo zit ik elke morgen voor het ontbijt al een berichtje te maken.
Ik had nooit kunnen denken dat er zoveel mensen wel eens mee wilden kijken...
Maar, kijk eens in de rechter kolom bij het aantal pageviews:
Ik ben de 100.000 gepasseerd.
Het was geen doel op zich, maar ik ben wel heel 'happy' dat het zover is gekomen..

 Om deze mijlpaal te vieren plaats ik hier een hele mooie uitvoering van
'Happy' van Pharell Williams 
door leden van het Concertgebouw Orkest.
Om iedereen die mij volgt te bedanken
en voor een mooi momentje op deze nazomerse zonnige dag!




Een heel mooi weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten