Mijn schortje is mee naar Chili!






Onze vrienden An en Karel zijn aangeschoven in het tv-programma: 'Helemaal het einde!' Ze zijn naar Chili gereisd en blijven het hele jaar daar. Wat heerlijk is omdat Clara, dochter van An, daar woont met haar Chileense man Roberto en hun dochtertje Lena. 
Ze hebben hele mooie plannen om daar te gaan uitvoeren! Wij volgen hun avonturen elke maandag om 20.40 op rtl4. 
En laat ik nu afgelopen maandag wel een heel bekend schortje voorbij zien komen!! 

Dat had ik natuurlijk nooit kunnen vermoeden toen ik deze drie schortjes maakte voor het jongerenproject: Het Dagelijks Bestaan, dat An en Karel in Zutphen hebben opgezet. Het schortje hier links op de foto is nu in Chili verdaagd... 

Voor nog meer inspiratie op schortjesgebied klik op schorten-en-meer

Heel veel succes en plezier Karel en An!
Wim maakte een website voor hen: www.karelenan.nl





1 opmerking:

  1. O wat leuk! Ik vind het zo'n lief stel en keek altijd naar ze op maandagavond:)

    BeantwoordenVerwijderen