This made my day!

 

Berichtje in de mail van een cursiste die mee heeft 
gedaan met de thuisstudie 'Opgeruimd wonen!'


Hoi Jacquelien,

Ik hoop dat het goed gaat met je in deze coronatijd.
De laatste dagen veel aan je gedacht, alleen maar in blijdschap.
Eind februari waren mijn man en ik klaar met de lessen. 
Het lijkt wel een eeuwigheid geleden door corona.

Ik heb deze week iedere ochtend even iets aangepakt omdat ik vakantie heb. Zo fijn om te constateren dat alles nog zo fijn op orde is.

Even een gerichte taak doen en weer klaar. Telkens snel klaar en ook iedere keer weer de constatering dat als het opgeruimd is, dat het zo makkelijk is om even iets extra’s te doen. Niet mij hopeloos verliezen in dingen doen, veel te lang doorgaan omdat het een rommeltje is.

Wat is het leven in een opgeruimd huis toch fijn.
De cursus bij je doen, is één van de beste dingen die ik in mijn leven heb gedaan.
Nogmaals BEDANKT! 

Met vriendelijke groeten,
Jeanet 


Zeg nou zelf:
Hier kun je toch alleen maar heel blij van worden...
This made my day!!

Voor wie ook wil (leren / gaan) opruimen:
Nog drie dagen - tot  en met 21 september - voor half geld.

Voor meer info klik:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten