Vrolijke slaapkamers




Mijn been en ik hebben de laatste zes weken vooral in mijn slaapkamer doorgebracht.
En dan merk je vooral weer hoe fijn het als dat een leuke gezellige ruimte is.

Daarom zijn hier nog een paar exemplaren waar ik wel vrolijk van wordt, 
gewoon simpel, maar met fijne kleuren en materialen en lekker licht.

Dusss... als iedereen nu snel even voor een fijne slaapkamer zorgt,
kunnen we allemaal - zo vrolijk mogelijk - het bed houden als het nodig is.  

PS Inmiddels gaat mijn enkel goed vooruit: 
ik strompel weer een beetje rond.



3 opmerkingen:

  1. Fijn dat het goed gaat met je enkel!! En bedankt voor al je leuke berichtjes in 2015!! Sommige daarvan stuur ik weleens door als een tip wanneer ik denk dat de ontvanger er iets aan kan hebben. Altijd leuk om even je blog te lezen, grtz Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria, wat fijn om te horen. Ik heb eigenlijk amper een beeld van mijn lezers, dus is het heerlijk om te vernemen dat je soms zelfs wel een blogje doorstuurt. Jij ook een prachtig nieuw jaar gewenst, groet, Jacquelien

      Verwijderen