Ontspannen!




Dit weekend kwamen mijn broer en nichtje met hun mannen logeren.
We hebben samen gegeten, een vuurtje gestookt, gewandeld, een terrasje gepikt,
een hilarisch spel gedaan, uitgebreid ontbeten, koffie gedronken, gekletst en gelachen.

Ik heb niet met alles meegedaan, maar wel met het meeste.
Dat kan dan ook weer en daar ben ik heel blij mee. 
Toen ze weg waren had ik echt niet veel tekst meer, 
maar ik vind het zo fijn dat mijn energie weer terug komt.

Vlak voor het toetje maakte mijn broer deze foto van mijn lief en mij.
Niet dat ik er zo heel elegant op sta, maar wel ontspannen,
wat heerlijk is na maanden van pijn, zorg en overprikkeling.

Vandaag ga ik wandelen en lunchen met mijn vriendin Astrid,
ik wens jullie allemaal ook een hele zonnige en fijne dag!



3 opmerkingen:

  1. Wat goed te zien dat het weer de goede kant met je opgaat,
    Een fijne dag, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's van jullie samen, je kunt in elk geval weer lachen, fijn dat het beter gaat. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je weer een beetje kunt genieten zonder pijn.
    Groet,Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen