Prinsheerlijk!




Ik kreeg een mailtje van Varier (voorheen Stokke) met deze foto's.
Als ik zo'n stoel / kruk zie krijg ik een blij gevoel.

Dat komt niet omdat hij zo mooi is, maar omdat ik er zo fijn op zit. 
Ik heb al jaren zo'n ding en je kunt me daar echt op uittekenen.
Soms ook zoals deze jongen met zijn voet op de kniesteun.

Ik zit er ALTIJD op als we aan tafel zitten. 
Automatisch ben ik thuis degene die daar op gaat zitten. 

Het lijkt een beetje op de stoel van Archie Bunker,
waar ook niemand anders op mocht gaan zitten. 


Wij hebben een blank beuken exemplaar met rode stof.
Die staat aan het hoofd van onze tafel. 
En daar zit ik dan.
Prinsheerlijk!

PS Ik krijg geen geld om reclame te maken hoor...


2 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm wel mooi! En ik vraag me af: ik moet echt dringend een goede (bureau) stoel om thuis te werken - zou dit wat zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Hanneke, ik weet niet of je veel met de computer werkt. Het handige van een bureaustoel is dat je van alles, zoals hoogte van de zitting en de armleuningen kunt aanpassen aan de hoogte van je bureau, en aan je eigen lichaamslengte etc. Deze stoel kan dat natuurlijk niet. Dus het is een kwestie van uitproberen wat je nodig hebt denk ik. Er is trouwens ook een stoel met kniesteun en een rugleuning te koop. Iemand die ik kende met rugklachten had daar juist wel veel baar bij. Succes! groet, Jacquelien

      Verwijderen