Buiten zijn en de bloemetjes buiten zetten...





Vanmorgen zijn Wim en ik een eindje gaan lopen. 
Voor het eerst eigenlijk weer dat ik er de energie voor kon opbrengen na mijn antibioticakuur van vorige week. 

We liepen de brug over en dan de uiterwaarden in. Wat een prachtig weer en wat fijn in het zonnetje langs de IJssel. We zijn naar deze boom gelopen die voor ons veel betekent omdat de as van een lieve vriendin hier is uitgestrooid. De steen die er bij hoorde zag ik nu niet meer. Met het hoge water is hij denk ik weggespoeld. 

Maar toch fijn dat deze wandeling weer gelukt is. 
We hebben anderhalf uur gelopen en daarna op ons balkon thuis koffie gedronken.

Het balkonnetje waar ik gisteren deze foto's maakte:
Beetje opgeruimd en de bloemetjes buiten gezet.



Dit alles onder geinspireerd 
door deze uitspraak van Audrey Hepburn:



En waar Wim gisteren ook even filmde hoe ik ons ini-mini- moestuintje op ons balkonnetje heb ingezaaid. De constructie van de bonenstokken tegen het omwaaien heeft Wim gemaakt. Dus echt team werk.

Wil je mij in actie zien dan kijk je maar even maar dit korte filmpje

Mijn klusje voor vandaag: Ik hoop dat het iedereen lukt om wat buiten te zijn voor een (als is het maar een korte) wandeling of een fietstochtje. 

En anders gewoon een kopje thee of koffie in het zonnetje. Even wat energie opdoen en diep ademhalen.  Een fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten