Weer een nieuwe dag! En een leuke, lieve klus!



Weer een nieuwe dag!
En wat voor een dag!
De zon schijnt volop onze woonkamer in. 
Wim is al de deur uit om te wandelen 
met een een paar van onze naobers.
Eerst even bloggen en dan ga ik yoga doen.


Onze klus van de dag, is een hele leuke:
Ik heb op twee plekken in huis ruimte 
voor mooie foto's en kaarten.

Leuk, maar onze kleinzoon staat er nog niet bij 
en die is toch al vier maanden en twee dagen.
Ik laat hem steeds aan de hele wereld zien op 
mijn telefoon waar zijn foto's en filmpjes staan.

Maar vandaag ga ik eens op zoek naar mooie foto's
van al mijn jonge, nieuwe en dierbare, oudere geliefden  
om af te drukken en in onze verzameling op te nemen.



Ik ga al mijn liefde en hoop er in leggen.

Als ik het klaar heb maak ik weer opnieuw foto's
om te laten zien hoe het geworden is.

Ik ben benieuwd of jullie dit ook een aanstekelijk idee vinden...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten