Vrolijke Kerst!




Een vrolijke en stress-arme Kerst gewenst!

Wij hebben geluk:

Vandaag vieren we een geheel verzorgde Kerst
met onze dochters, schoonzoon en kleinkinderen
en met mijn zwager en schoonzussen en hun kinderen.
De familie kennende wordt het vast knoert gezellig.
Mijn schoonouders zijn er vandaag helaas niet bij.
Ze zijn allebei grieperig en blijven liever rustig thuis.

Morgen komen mijn broer en zus met hun gezin bij ons.
We gaan allerlei spelletjes doen en kaas fonduen.
Ik hoef alleen maar een paar lekkere salades te maken.
Mijn zusje en nichtje maken allerhande hapjes en 
mijn broer bakt een heerlijke limoen citroen meringue taart.
Daar verheug ik me nu al op.

En in de avond buig ik me met veel plezier 
over de citatenpuzzel van de Trouw.
Zo leuk!!


2 opmerkingen:

  1. Mmm - de citatenpuzzel - niet mijn idee van een ontspannen kerst...;-) Ik wens jullie fijne, ontspannen, zin-volle kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen