Ik ben te klein!




We zijn een paar dagen aan het bijspringen
in het gezin van onze dochter.
Onze schoonzoon is flink ziek,
hoge koorts, keelpijn en beroerd.

Onze kleindochter van 15 maandjes
is aan het opknappen van een fikse griep,
waterpokken en een oorontsteking.

De kleine Marijn doet het voorspoedig,
maar heeft ook elke twee uur de borst nodig.

Onze dochter is nog in haar kraamtijd.
Maar de hulp was vrijdag voor het laatst. 

Dus alle hulp is geboden.
Ik ben zo bezig met het voeden van iedereen
dat mijn eigen eetschema van alleen eten 
tussen 12.00 en 20.00 uur er helemaal bij inschiet.
Ik was juist zo lekker bezig om weer op 
een gezond gewicht te komen.

Laatst mopperde ik tegen Wim 
over mijn strijd tegen de kilo's.
Hij kan namelijk eten wat hij wil 
en blijft slank - lees broodmager.

Hij stelde voor om dan maar 
te proberen om iets langer te worden... 

Grapjas!!

PS Het is natuurlijk geen echt probleem, zeker niet
vergeleken met mijn herstel van de borstkanker,
maar soms is het fijn om over zo iets simpels 
iets te mopperen te hebben.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten