Fijne woonfoto's!




In mijn rondbrief vertelde ik dat ik graag een rubriekje wilde beginnen met inspirerende woonfoto's van lezers van dit blog en van de Binnenkant rondbrief.

Ik kreeg deze foto's van Esther met deze begeleidende tekst: 

Mag ik u eerst bedanken voor uw geweldige blog, ik geniet er enorm van.

Mede daarom wil ik graag een bijdrage leveren. Deze foto's zijn van mijn slaapkamer en woonkamer.

Sinds er twee van de drie kinderen het huis uit zijn komt er steeds meer ruimte om mijn huis helemaal in te richten zoals ik dat graag zie.





Rustig en licht met niet te veel overbodige zaken. 

De rieten stoel op de foto is van de ouders van mijn beste vriendin geweest. Zij hadden deze vanaf het begin van hun huwelijk en hij is nog perfect.  Daar kan ik blij van worden.

Verder staan er alleen maar oude spullen op de foto, brocante is gezellig en milieuvriendelijker dan steeds maar nieuwe spullen aanschaffen. Persoonlijk 'geloof' ik daar niet zo in.

Een heel fijne dag nog!
met vriendelijke groet, Esther

Dankjewel Esther, het ziet er sfeervol, licht en gezellig uit. Vooral het vachtje en het dekentje maken het zacht en warm. En een superleuk klein boompje met 1 kaars! Het smaakt naar meer. Ik word benieuwd naar de rest van je huis.




1 opmerking: