Zo lief!


Tjonge, wat een lieve berichtjes, kaartjes, telefoontjes, app-jes cadeautjes, aardigheidjes en aandacht krijgen we.  

Een kleine greep:
Van een vriendin kreeg ik dit kleine filmpje 
dat ze voor me had opgenomen. 
Zo lief! 
Mooi gezongen maar vooral ook een mooie tekst.


  Van vrienden die op vakantie zijn aan zee kreeg ik deze foto, 
met de tekst:'Speciaal voor jou!'

Van een cursist kreeg ik deze foto van het stadhuis 
waar Wim en ik 32 jaar terug getrouwd zijn.

Vandaag, vrijdag word ik geopereerd.
Half negen moet ik me melden.
Kwart voor tien ben ik aan de beurt.
Ik zie er nu toch wel erg tegen op.
Ik zal blij zijn als het achter de rug is.

Het duurt ongeveer anderhalf uur.
Daarna net zo lang op de uitslaapkamer.
Als alles goed gaat mag ik eind 
van de dag gewoon weer naar huis.
Lekker naar mijn eigen bed.

Er wordt volop aan me gedacht. 
Dat is een heel fijn gevoel. 


4 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte en succes voor jullie! Groeten, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte vandaag voor jou en je geliefden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte vandaag. En wat lief dat er zoveel aan je gedacht wordt. Nu uitrusten en op naar het volgende. Succes en sterkte met alles wat er nu op je/jullie weg gaat komen.
    Groet en een hartje,
    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk ben je weer fijn thuis! Laat je maar vertroetelen! Dat helpt enorm 😀.

    BeantwoordenVerwijderen