Zo zou ik wel willen wonen!




Deze afbeelding is uit het boekje dat we zaterdag 
aan onze kleindochter geven voor haar eerste verjaardag.
Ik kan het hier rustig vertellen, want ze 
leest het blog van oma toch nog niet... 

Ik viel helemaal voor de plaatjes.
Het spijkerjasje en de stippenjurk van Pippa, 
zou ik zo willen dragen, wel met een hip 
El Naturalista klompje met een hakje erbij 
en ook wel zonder de puntmuts. Dacht ik.

Maar dan ook de inrichting van het huis.
Wat leuk, en zo vrolijk met die stippen.
De broodjes uit de oven, de ketel, de pannenlappen,
het servies, de gordijnen, de mand met wol, 
het kleed, het waslijntje met sokken en de paraplu.
Alles even leuk, ik zou er zo willen wonen.

Wel een iets elegantere rondere en blondere 
tijdloze Scandinavische tafel met stoelen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten