Opruim-cadeau-actie verlengd!


Gisteren kreeg ik de vraag of de aanbieding voor het opruimtraject nog 'liep'.
En, na even nadenken bleek ik mijn eigen opruim-cadeau-actie compleet te zijn vergeten. 
Die had ik bedacht vanwege het 12,5 jarig bestaan van Binnenkant op 1 juli. 
Ik heb het zelfs op mijn website gezet.  


Omdat er nog maar een handjevol reacties zijn gekomen 
en ik nog zo druk was met de nasleep van onze verhuizing
heb ik er helemaal niet meer aan gedacht.
Niet zo netjes.

Ik heb besloten om uit de eerste lichting reacties 
gewoon volgens plan een winnaar te loten.

En deze actie verder te verlengen tot 31 augustus.
Dan is iedereen vast wel weer eens van vakantie terug 
en heeft dan nog te kans om met deze actie mee te doen.

Akkoord? 
Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten