Mijn pech valt alles mee!!




Ik wil nog even terug komen op de pechpunten
die ik - vond ik zelf - scoorde vorige week.

1: De hoest: die is er nog, maar gelukkig niet meer zo naar,
die hindert me niet meer zo. Het is nu vast snel over.

2: De gordijnstof: De wittere stof hier rechts had ik besteld, 
maar was er niet meer. De linker stof heb ik gekocht.
Linnen in een naturel kleur. Hij valt prachtig, 
is eigenlijk nog wat warmer van kleur 
en.... ik kreeg een leuke korting.

3: Het akkefietje met de KVK :
Mijn bedrijf Binnenkant bleek sinds 2011 niet meer 
op mijn naam, maar op die van mijn man te staan.
Ik kreeg een telefoontje waarin men excuus aanbood,
de belofte gaf dat alles snel hersteld zou worden, en 
de vraag of ik openstond voor een kleine attentie.

Dar stond ik open voor, natuurlijk, maar tegelijk 
- vertelde ik deze vriendelijke KVK dame -, 
dat ik graag zou begrijpen wat er nu fout is gegaan. 

En dat ik graag een bevestiging zou krijgen 
waarin stond dat de fout niet bij mij lag, 
voor het geval bijvoorbeeld de Belasting 
alsnog problemen zou maken.  

De bevestiging heb ik nog niet gehad,
daar wacht ik dan maar geduldig op.
Maar er stond wel een bloemist voor de deur.



Dus met mijn pech bleek het alles mee te vallen.
Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten