De wind, de wolken en de blauwe lucht...




Daarnet zat ik op de bank,
uitgeteld na een dagje helpen 
bij onze dochter en kleindochter
toen ik de mooie wolkenlucht 
zag vanaf mijn lage zittende positie.

De wind waait hier om het huis.
Het is prachtig licht. 


Vanuit mijn werkkamer op mijn bureaustoel
fotografeerde ik de wolkenhemel door het raamgedicht heen.



Toen ik naar de andere kant van het huis liep
zag ik vanuit beide raampartijen overal
prachtige witte opgebolde wolken
tegen de heldere, lichtblauwe lucht.

Ook al wonen we kleiner,
het weidse uitzicht op de luchten 
verandert bij dit weer elk moment, en
dat geeft me een gevoel van ruimte...
Mooi toch?



2 opmerkingen:

  1. Prachtig! Zo'n uitzicht is een verhuizing waard!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb zojuist je blog toegevoegd in mijn bloglijst.
    Als man all-een vind ik dit zeer inspirerend!
    Groetjes, Walter

    BeantwoordenVerwijderen