De rijke wijven club!


Op 8 augustus las ik deze onderstaande oproep
op het blog van het rijke wijf


Ik was geïntrigeerd.
Je kon een pas kopen voor de 'rijke wijven club'.
Voor 8,88 euro. Er waren er 100 beschikbaar.
Compleet onduidelijk wat je er mee kunt.
En snel rekenen maakt dat Christel 
met deze actie maar liefst 888 euro verdient.
Er zijn dagen dat ik dat niet binnen breng...

Maar de nieuwsgierigheid won.
Ik mailde en mocht zelf een pasnummer kiezen.
Ik koos uit de beschikbare nummers nr. 100.

En een paar dagen later lag deze enveloppe in de bus:


Mooi handgeschreven.
Zelfs zonder spelfouten in 'Jacquelien'.



Het bleek de bedoeling dat ik zelf de pas zou beschrijven.
Met het antwoord op de vraag hoe ik rijkdom ervaar.
Het versieren kwam er even niet van.
Maar ik heb toch nagedacht en een antwoord geformuleerd.
Dat alleen al is waardevol.

Vanaf oktober gaat er iets on-line met 100 'rijke wijven'.
Ik ben benieuwd...

Ik vind het leuk als mensen dit soort dingen verzinnen.
Daar word ik blij van.
En dat is me al die 8,88 euro waard.
Alles er bovenop is winst!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten