Zooo moe!!



Vanmorgen wilde ik even dit kastje fotograferen.
Oplettende lezers weten nog dat dit kastje op 
mijn grote ladekast op mijn werkkamer stond en
dat ik hem als vensterbank wilde gaan gebruiken. 

Dat is ook gelukt.
Wim heeft er wielen onder gezet,
twee met een rem en drie gewone...
Je kunt er nu zelfs op gaan zitten.
Maar ik gebruik hem ook als bijzettafel.

Net heb ik mijn ontbijtje er op klaar gezet.
Yoghurt met blauwe bessen, havermout en walnoten.
En kruidenthee met wat vitaminepillen.
Die heb ik ook echt nodig,
want wat ben ik moe!!!

Ik krijg geen voet voor de andere.
Ik kan rustig blijven zitten in dit hoekje,
een beetje treinen en mensen kijken... 


De rest van de zitkamer ziet er zo uit:
Nog geen gordijnen, plinten of een dimmer op de draadlamp,
of een mooie plank over het rijtje kastjes achter de bank.
Maar alle dozen zijn uitgepakt (hier tenminste) 
we kunnen zitten, bezoek ontvangen en koffie drinken. 

Niets heeft nu direct haast. 
En dan heb ik nu dus mooi de tijd 
om de opgebouwde moeheid te voelen.
Zoooo!!!  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten