Leuk, een plant van Ieder1!



Vanmorgen vroeg, ik had net alle ramen en deuren even tegen elkaar open gezet, toen er gebeld werd. 
Ik kijk dan op het schermpje en zag een mevrouw die zei dat ze iets kwam brengen. Ik deed de deur op afstand open, en even later kwam ze boven met een plant van de woningbouwvereniging Ieder1. 

Ieder1 wenst ons middels het kaartje aan deze plant heel veel woonplezier. Hoe attent!
Het is een soort vetplant die volgens mij in bloei staat. Vooral de gele pot maakt hem heel vrolijk en die past hier prima! Dankjewel Ieder1! 

PS Maandag kwam er iemand om alle leidingen van het centraal lucht circulatie systeem schoon te maken. Alles goed geregeld! 
Alleen nog een naamplaatje bij het bellenbord.

PS PS Het is fijn om te merken dat ons appartement zo goed geïsoleerd is dat zelfs met deze temperaturen het goed te doen is. 
Dat was in ons oude jaren-30 huis wel anders! 
Met name de zolder was een ware sauna als het boven de 30 graden kwam. 

PS PS PS Het nationaal hitterecord staat tot vandaag nog op 38.6 graden, gemeten hier vlakbij in Warnsveld. Zutphen en Warnsveld zijn inmiddels gefuseerd tot een gemeente.
Dat was 32 jaar geleden nog anders: Onze dochters zijn allebei in dezelfde verloskamer in het zelfde ziekenhuis geboren. Onze oudste moest worden aangegeven in Warnsveld, terwijl de jongste, 18 maanden later Zutphen als geboorteplaats in haar paspoort heeft staan. 
In de tussentijd is de gemeentegrens die dwars door het ziekenhuis liep verplaatst...  

Maar ik ben bang dat Warnsveld vandaag haar record gaat kwijt raken.


3 opmerkingen:

  1. Wat een "WARM" welkom! Leuk zeg.
    Groet Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik fietste net naar Deventer en zag dat het 39.3 graden was. Geen goed fietsweer :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ieder1 ken ik goed, wij huren ook van hun en altijd leuk een plantje als welkomsgeschenk! Helaas hebben wij vorig jaar bij hun een hele nare ervaring opgedaan die mij levenslang zal blijven achtervolgen!Ik ga niet in detail maar dat ze zo met hun clienten omgaan..vreselijk gewoon.
    Volgens mij is je gekregen plant, een bromelia.

    BeantwoordenVerwijderen