Binnenkant bestaat 12.5 jaar!



Gisteren op 1 juli, vierde Binnenkant haar 12.5 jarig bestaan.
Eerlijk gezegd was er weinig feestelijks aan deze dag.
We zijn met hulp begonnen om alle spullen van boven naar beneden te sjouwen.
Alle kasten en dozen in de woonkamer zijn geen grote sfeermakers.
Maar op de dag van de verhuizing hoeven we dat niet meer te doen.



De festiviteiten die bij dit feestje horen verschuif ik tot na de zomer. 
Waarschijnlijk besteed ik er aandacht aan in de najaarsrondbrief. 
Maar een presentje geef ik nu alvast weg.


Omdat ik weet hoe fijn het is om thuis meer te kunnen genieten en ontspannen, geef ik een Binnenkant thuisstudie: ‘Opgeruimd wonen!’ helemaal cadeau. 

Wie een vriendin, buurman, zus of collega heeft die heel blij zou zijn met deze thuisstudie, stuurt voor 1 augustus een mailtje naar info@burobinnenkant.nl en vertelt daarin waarom juist deze persoon deze opruimhulp zo van harte gegund is.
Natuurlijk mag je ook jezelf als opruimkandidaat melden. 
De winnaar krijgt bericht en kan na de zomervakantie direct aan de slag.


1 opmerking: