Hoe komen we zo nu van onze spullen af?


Tja, opruimen dus. Zo had ik een paar weken terug de inhoud van onze kist met kampeerspullen, waaronder een luchtbed en een bijpassende pomp naar de kringloopwinkel gebracht.

En toen wilde Wim vandaag onze opblaasbare kano / kajak op de foto zetten om te kijken of iemand die nog wilde hebben. Want ook al kun je hem leeg laten lopen, het blijft nog een behoorlijk pakket die wij in onze ieniminie berging niet meer kwijt kunnen. 

Ik: 'Dat wordt lastig opblazen zonder pomp.'
Wim: 'Je hebt die pomp toch niet weg gedaan?'
Ik: 'Je wist toch dat ik die kist met kampeerspullen had leeggemaakt en weg gebracht?
Wim: 'Ja, maar toch niet die pomp?'
Ik: 'Zal ik even in de buurt een pomp lenen?'
Wim: 'Nee, natuurlijk niet, er hoort een pomp bij die kano!'
Ik: 'Kun je hem niet gewoon zelf opblazen?'

Wim trok zijn jas aan.
Ik: 'Wat ga je doen?'
Wim: 'Ik ga die pomp terughalen!'
Ik: 'Hoe komen we nu van onze spullen af als je alles weer op gaat halen?'
Wim: 'Desnoods betaal ik er weer voor, dat maakt me niets uit!'

Wim weg.
Een tijdje later kwam hij weer binnen met de pomp.
Wim: 'Er stond een prijsje van 1,50 op, maar ik mocht hem voor niks meenemen toen ik zei dat het onze pomp was!'
Dat geeft toch te denken....



 Iemand belangstelling voor een opblaasbare kano? Met pomp?

PS Bloglezeres Marlies komt de kano vanavond ophalen.
Hij komt goed terecht, ze heeft twee zoons van 15 en 17. Ik ben blij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten