'Opgeruimd' scheurkalender winnen!




In de winterrondbrief van Binnenkant 
kun je deze scheurkalender winnen.
Als je schrijft waarom je hem nodig hebt.
Er zijn al een heel stel aanvragers.

Vanmorgen kreeg ik deze mail:

Beste Binnenkant, 

Mijn vriend en ik hebben net een dochtertje Sammie EN een nieuw groter huis. Alle nieuw aangeschafte spulletjes voor de verzorging van Sammie kunnen we makkelijk kwijt in onze eengezinswoning maar daarmee ligt er meteen een grote verleiding om alles te laten slingeren waar het toevallig gebruikt is omdat het voorlopig toch niet in de weg ligt. 
Met als gevolg: rommel. 

Toch hebben we stiekem wel gemerkt dat die rommel met verloop van tijd gaat irriteren EN mijn moeder komt oppassen op Sammie en zij is nogal een opgeruimd (en heel lief) type en we willen haar natuurlijk wel warm welkom geven in ons huis. 

Daarom kunnen wij de 'Opgeruimd' scheurkalender wellicht heel goed gebruiken! Ik beloof hem een vaste plek te geven en de afgescheurde dagen in de papier container te gooien. 

Liefs Jeppe, Sammie en Elsje 

- geestig -


3 opmerkingen:

  1. Haha, wat leuk!
    Nu weet je gelijk een kerstcadeautje voor je dochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Jacquelien,
    Krijgen wij de brief niet meer privé gestuurd? Geeft niet hoor want dan kijk ik de brief wel op deze site.

    Fijne dagen en alle goeds voor 2019
    Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahha. LEUK. Goed voorbeeld>>>>>>>>>doet goed volgen!

    Groet,
    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen