Dekentje met mouwen...




Als ik op de bank lig heb ik in de winter 
steevast een warm dekentje lekker over me heen. 
Maar als ik dan wil breien of de telefoon oppakken 
dan moet ik mijn armen onder het dekentje uithalen...
En daar hebben ze nu een oplossing voor bedacht:
een fleece deken met mouwen en een apart voetendeel.

Natuurlijk kun je zoiets ook zelf maken, 
maar voor wie daar geen zin in heeft: 
Het is te koop voor 30 euro.
Ik heb geen aandelen, maar 
vind het gewoon een leuk idee.


Dit staat erbij:
Wat als... je IN een dekentje zou kunnen kruipen? 
Om te lezen, gamen, zappen of eten bijvoorbeeld. 
Dit dekentje uit fleece stof is zachter dan zacht, 
heel erg licht en gezellig warm. 
Steek je armen gewoon door de handige, 
losse mouwen, installeer je op de sofa, 
cancel je plannen voor de rest van de week 
en laat je helemaal inpakken. 

Extra gezellig detail: 
The Slanket heeft een apart 
compartiment voor je voeten.
- in verschillende kleuren -
152 x 203 cm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten