De 'Opruimtips-van-de-maand!' zijn er weer!



Ik zet al een tijdje elke maand: 'De Opruimtip van de maand!' op mijn website. 
Met daarbij het idee dat je als je die achter elkaar leest zomaar een heleboel opruimtips bij elkaar vindt. En daar misschien wel geïnspireerd of aangemoedigd door kunt raken.

Zoals ik al eerder schreef waren bijna alle voorgaande 'Opruimtips-van-de-maand' bij de laatste toevoeging verdwenen. Best leuk die techniek, maar als je niet begrijpt hoe je dat hebt gedaan en vooral geen idee hebt of ze weer ergens opgeduikeld kunnen worden dan is dat irritant. 

Het is heus niet het einde van de wereld, maar ik word daar heel mopperig van... 

Gelukkig heeft Sandra mij gered en de verloren gewaande tips terug getoverd. 
Hieronder de laatste tip!


De opruimtip van de maand augustus

Veel mensen gaan in de zomervakantie kamperen.
Om te voorkomen dat je bij het inpakken pas merkt dat sommige spullen niet meer compleet of verdwenen of kapot zijn  – en je op het laatste moment nog van alles moet vervangen of aanschaffen – kun je dit jaar bij het weer opbergen van alle kampeerspullen alvast voor volgend jaar de hele handel kritisch sorteren.
En dingen zo nodig repareren, vervangen of bijkopen. In de nazomer uitverkoop kun je vast nog wel voordelig je slag slaan.
Dan ben je de stress volgend jaar voor!!

Mocht je alle 'Opruimtips-van-de-maand! van de voorgaande twee jaar willen zien, (dat kan, ze zijn er weer!!) klik dan op:  'Opruimtip-van-de-maand!'

Zo leuk, lekker opruimen!
Veel plezier!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten