Wie wil mij helpen?


Ja, ik kan wel wat hulp gebruiken.
Het gaat om het volgende:

Dit blog ben ik ooit begonnen als een soort van dagboek.
Gaandeweg werd ik steeds meer gevonden 
en inmiddels bereik ik best wat lezers.
Ik heb de pagina statistieken ontdekt en zie dat ik 
elke maand minimaal 25000 page-views 'heb'.
Het totaal aantal gaat nu richting miljoen. 
Ongelofelijk vind ik dat.

Wat ik nu eigenlijk wel graag zou willen
is het opkrikken van het aantal volgers 
dat in de rechterkolom staat met fotootjes.
Inmiddels zijn dat er nu 68.


    Wie zich daar aanmeldt kan aangeven om 
elke dag mijn blogje te ontvangen per mail en krijgt dan 
gratis en voor niets dagelijks een portie wooninspiratie.

En voor mij leuk als er meer volgers bij staan.
Wie wil zichzelf aanmelden?
Die doet mij een groot plezier..

Aanmelden is simpel:
Klik op het woordje : 'Volgen'.
en dan je e-mail adres invullen... 

Alvast bedankt



6 opmerkingen:

  1. Ik wil je best ook op die manier gaan volgen, hoor. Ik kick ook wel op dat soort cijfertjes, dus ik begrijp je helemaal. Je kunt trouwens ook nog een vermelding van het aantal bloglovin'-volgers laten weergeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anna, in de rechterkolom onder de fotootjes, staat het woordje: Volgen Als je daar op klikt moet je je emailadres invullen en je google-account wachtwoord. Wat je ook moet doen als je hier een reactie wilt plaatsen (als ik het goed begrijp). Eigenlijk zou het niet moeilijk moeten zijn... Misschien tot straks? Groet, Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen