Wanneer is het troep en wanneer nog niet?




Dit plaatje kwam voorbij op Pinterest. Leuk gestyled toch? Maar even later dacht ik dat het best een boel spullen zijn op het aanrecht.

Wanneer weet je dat je de grens tussen gezellig aangekleed en een zooitje bent overgestoken?
Meestal wordt dat pas helder als het 'ineens' een enorme troep is. Ik weet niet hoe het met anderen is, maar bij mij zijn er wel dagen dat mijn aanrecht niet mijn eerste prioriteit is. En dan laat ik de boel versloffen tot het me ineens teveel is en ik in een opruimaanval alles van zijn plaats haal om te poetsen en te ruimen. 
Maar daarbij heb ik wel een soort van staat van rust in mijn hoofd waar mijn aanrecht aan moet voldoen. 
De kom met houten lepels en spatels mag er altijd staan, mijn keukenmachine en koffiezetter ook. 
Maar andere dingen 'horen' niet op het aanrecht. 


Links is mij te leeg, rechts is echt te vol en onpraktisch ook.

In deze keuken krijg ik zin om aan de slag te gaan.
  


Mooie mix tussen dingen op het aanrecht en op de open planken.

Hier een keuken met een kookeiland 
met een gesloten wand met kek trapje voor alle spullen en 
toch wat open planken met servies enzo voor meer keukensfeer.

Prachtig aanrecht maar wel wat kaal en sfeerloos.

 Links (heel mooi) een nisje voor koffiezetter en kookboeken. 
en rechts een apart stukje aanrecht voor de apparatuur en los spul. 

Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken?
Wat mag er zijn en wat willen we liever achter een deurtje hebben?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten